• BIST 9915.62
  • Altın 2439.282
  • Dolar 32.4246
  • Euro 34.6533
  • Bursa 16 °C
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 19 °C

Oyun içi reklamlara dijital para birimi

Oyun içi reklamlara dijital para birimi
3 trilyon doları aşan küresel kripto para piyasası yeni oyuncularıyla gelişimini sürdürüyor...

Verilere göre, piyasada 8 bine yakın kripto para birimi bulunuyor. Pandeminin itici gücüyle hızla büyüyen, yılı 175,8 milyar dolarlık bir büyüklükle kapatması beklenen oyun sektörünün reklam araçlarının arasına dijital para birimi Portoken da katıldı. Blok zinciri ağı üzerindeki oyun içi reklam araçlarına özel geliştirdikleri dijital para birimi Portoken’ın ön satışını tamamladıklarını belirten Portuma ve Axell Studio Kurucusu Ozan Emrah Ünal, “Oyun içi reklam alanlarında yer almak isteyen markalar, Portoken ile gerçek zamanlı tekliflendirilen reklam alanları satın alabiliyor, hedef kitleleriyle yakın temas kurarak bilinirliklerini artırabiliyor. Oyun içi reklamcılıkta çığır açtığımız yeni dijital para birimimizle, oyun geliştirici ve üreticilerin gelir kaynaklarına sürdürülebilirlik kazandırırken markaların hedef kitleleriyle temas kurmalarını sağlıyoruz” dedi.

Markalar kendi reklam alanlarını oluşturacak

Portoken’da reklamverenlerin özelleştirilmiş reklam alanlarına sahip olduklarını kaydeden Ozan Emrah Ünal, konuya ilişkin şu ifadelerde bulundu: “Reklamverenler bu alanlarda esnek hareket ederek maksimum marka deneyimi için hayal güçlerinin sınırlarını zorlayabiliyor. Küresel oyun firmalarının ekosistemlerine dahil olarak markalarını uluslararası arenada temsil edebiliyor. Ön satış aşamasında büyük bir talep gören Portoken Coin, Market Cap ve Gecko gibi dünyada sadece en değerli coinlerin işlem gördüğü mecralarda listelendi. Trust Wallet ya da Matemask cüzdan ile satın alma işlemi yapılabiliyor. Alımlar Pancakeswap üzerinde listeleniyor.”

Reklamverenler kendi demografik kitlelerine ulaşabiliyor

Reklam verenlerle oyun geliştiricileri buluşturan inovatif bir oluşum olarak dijital para birimlerine yeni bir yaklaşım getirdiklerini söyleyen Ozan Emrah Ünal, “Özelleştirilmiş reklam alanlarımızla potansiyel kitlenin oyunu durdurmadan, izleme zorunlulukları yaşamadan maksimum seviyede marka deneyimi elde etmesini sağlıyoruz. Oyun geliştiriciler, oyun kullanıcılarının verilerini KVKK’ya uygun olarak reklamverenlerle paylaşabiliyor. Reklamverenler bu istatistiklerden yola çıkarak hedef kitlelerinin buluştuğu oyunlar için reklam stratejilerini oluşturabiliyor. Böylece hedefledikleri demografik kitleye en doğru mesajlarla hızla ulaştırılabiliyor, bilinirliklerini artırabiliyor” dedi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • E-kitap okurları artıyor22 Nisan 2024 Pazartesi 11:30
  • En yaygın mobil tehditler20 Nisan 2024 Cumartesi 10:25
  • Giyilebilir cihazlar risk taşıyor mu?19 Nisan 2024 Cuma 11:50
  • Konsol devri kapanıyor mu?18 Nisan 2024 Perşembe 15:33
  • Bitcoin dolandırıcılığına dikkat18 Nisan 2024 Perşembe 12:42
  • Veri hırsızlarına dikkat17 Nisan 2024 Çarşamba 12:21
  • Fidye yazılımının kurbanı olmayın16 Nisan 2024 Salı 11:57
  • Sosyal medyada stresle mücadele15 Nisan 2024 Pazartesi 12:46
  • Call of Duty: Mobile’da 4. sezon başlıyor15 Nisan 2024 Pazartesi 12:42
  • Yazılım testinde güncel trendler08 Nisan 2024 Pazartesi 12:56
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2015 Bursa Bakış | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0224. 408 35 78- Haber İhbar Hattı: 0544.201 80 43 Faks : 0224.408 35 78