• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Bursa 28 °C
  • İstanbul 26 °C
  • Ankara 27 °C

Bursaspor'da Luis, ilk çalışmasını yaptı

Bursaspor'da Luis, ilk çalışmasını yaptı
Dün kendisini Bursasporlu yapan imzayı atan Perulu oyuncu Luis Advincula bugün Özlüce tesislerinde ilk antrenmanını yaptı.

Dün kendisini Bursasporlu yapan imzayı atan Perulu oyuncu Luis Advincula bugün Özlüce Tesisleri'nde ilk antrenmanını yaptı.
Advincula, sabah saatlerinde yardımcı antrenör Ersel Uzgur nezaretinde yaklaşık 1 saat süren bir antrenman yaptı.

Perulu futbolcu, ısınma hareketlerinin ardından tempolu koşularla antrenmanı tamamladı. Advincula, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla günü tamamlayacak.

Cuma günü Almanya kampından dönen Bursaspor ise yarın akşam saatlerinde yapacağı antrenman ile 8 Ağustos 2015 Cumartesi günü Ankara’da Galatasaray ile oynayacağı Süper Kupa maçının hazırlıklarına başlayacak.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2015 Bursa Bakış | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : Haber İhbar Hattı: 0544.201 80 43 Faks : 0544.201 80 43