• BIST 14331.21
  • Altın 5978.62
  • Dolar 46.5057
  • Euro 52.869
  • Bursa 22 °C
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 19 °C

Bursa'da ceviz ağacından düşen adam hastanelik oldu

Bursa'da ceviz ağacından düşen adam hastanelik oldu
Bursa'nın İnegöl ilçesinde ceviz ağacından düşen adam ağır yaralandı.

Olay, 17.00 sıralarında İnegöl'ün kırsal Süpürtü Mahallesindeki bir bahçede meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, Ömer U. (49), ceviz toplamak için ağaca çıktı. Topladığı sırada ağaçtan düşen adam yaralandı. Yaralı olay yerine sevk edilen Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar oluşan adam Ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve araştırma hastanesine sevk edildi.

Jandarma komutanlığı ekiplerinin olayla ilgili tahkikatı sürüyor.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2015 Bursa Bakış | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : Haber İhbar Hattı: 0544.201 80 43 Faks : 0544.201 80 43