• BIST 14331.21
  • Altın 5946.01
  • Dolar 46.5075
  • Euro 52.9215
  • Bursa 25 °C
  • İstanbul 26 °C
  • Ankara 22 °C

Başkan Bozbey'den deprem açıklaması...

Başkan Bozbey'den deprem açıklaması...
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 4.0 büyüklüğündeki deprem nedeniyle sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Merkez üssü Nilüfer ilçesinde meydana gelen 4.0 büyüklüğündeki deprem nedeniyle panik dolu anlar vatandaşlar sokağa dökülürken, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, olumsuz bir durumunun yaşanmadığını sosyal medya hesabından duyurdu.

Bozbey, yaptığı açıklamada, “Kentimizde meydana gelen 4.0 büyüklüğündeki depremde, şu ana kadar Bursa Büyükşehir Beledimize ulaşan olumsuz bir durum bulunmamaktadır. En büyük temennimiz, kötü bir haber almamak. Geçmiş olsun Bursa” ifadelerini kullandı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2015 Bursa Bakış | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : Haber İhbar Hattı: 0544.201 80 43 Faks : 0544.201 80 43